2012. január 1., vasárnap

2011 - Mi is történt ez alatt az egy év alatt

Egy éve ilyenkor gondolkoztam el azon, hogy el kéne kezdenem a saját blogomat, mivel előtte már volt egy divatblogom egy online napilap oldalán, de akartam egy olyat, amit én alakíthatok olyanná, amilyenné csak akarom.
Nemsokára eljön az első szülinapja a Stylista blognak, az első bejegyzést 2011 január 16-án posztoltam. A témája természetesen méltó volt, hogy a legelső legyen, címe: Magyar modell a Top 10-ben.
Gondolom mindenki tudja kiről van szó, de ha nem csak kattintson a címre vagy a képre.



Ez alatt az egy év alatt készítettem interjúkat is. Elsőként Dudás Barbara sminkmesterrel, aki világbajnoki címet szerzett a 2011-es OMC világbajnokságon. Az interjú megtalálható a képre kattintva:




Akinek a legjobban örülök, hogy az interjúalanyom lehetett Maróy Krisztina a Glamour magazin főszerkesztője. A vele való beszélgetésemet is elolvashatjátok a képre kattintva.


A másik büszkeségem az első cikkem, ami a Glamour online oldalon megjelent: Vadállati gyűrűk

A Glamour-nak köszönhetően ott lehettem a 2011-es Women of the Year díjátadó gálán, az erről készült beszámolómat is elolvashatjátok a képre kattintva.

A 2011-es év tervezőjével Mojzes Dórával


A 2011-es Budapest Essential Looks bemutatókra is eljutottam.
A kétnapos rendezvényen a hazai divatvilág legnevesebb tervezői, és a Schwarzkopf fodrászai mutatták be a tavaszi szezon legújabb trendjeit. Az egyik ruha próbán is részt vehettem, ahol találkoztam kedvenc hazai tervezőmmel Abodi Dórával.


Bejegyzésem a Budapest Essential Looks Kill Routine versenyéről a képre kattintva:



A divatbemuatók közül Konsánszky Dóráé tetszett a legjobban, a ruhák mellett a cipők is lenyűgöztek, nem győztem fényképezni a modellek lábait.



Egyik bejegyzésem alkalmával belelestem a magyar divat bloggerek ruhásszekrényébe is. Az általam kedvelt és olvasott bloggereket megkértem, hogy küldjék el kedvenc összeállításaikat, hogy mik a kedvenc ruhadarabjai és kicsit megismerjük a stílusukat.



Több bejegyzésem is volt különböző street style képek válogatásából, ezeket leginkább inspirációnak szántam.
Egy bejegyzés arról, hogy mi is az a street style és melyek a legismertebb street style blogok: http://stylistablogger.blogspot.com/2011/02/streetstyle.html
Egy kis válogatás street style képekből a  világ több részéről is: Street style a nagyvilágban


Egy újabb válogatás az utcai divatról: http://stylistablogger.blogspot.com/2011/08/street-fashion.html




A Spring-Summer 2012 Paris Fashion Week street style fotói: Street Style - Paris Fahion Week


Nézzük meg mik voltak a legolvasottabb bejegyzések.

A legnézettebb a legszexisebb férfiak listája volt. Két hivatalos ranglista mellett a saját top 10-es listámat is összeállítottam. 
Top 1. A legszexisebb pasik

Az év egyik legnagyobb eseménye volt a brit királyi esküvő, hónapokig találgatták ki fogja tervezni Kate Middleton esküvői ruháját. Ebben a bejegyzésemben összegyűjtöttem a leghíresebb királyi esküvői ruhákat.
Top 2. Királyi esküvői ruhák

Az én kedvenc bejegyzéseim: 


 Vintage reklámok és modellek

Sarah Jessica Parker, a divatikon

Best of Mihalik Enikő 2010


The September Issue

Az évszázad legszebb nője

Mindenki Louis-t akarja

Mindenkinek jó olvasgatást és Boldog új évet kívánok!


Stylista

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése