2011. szeptember 20., kedd

Victoria Beckham, mint divattervező

Most, hogy elkezdődtek a 2012-es tavaszi-nyári szezon divathetei, nézelődtem a kollekciók között, és megláttam Victoria Beckham alkotásait. Végignéztem a korábbi kollekcióit és úgy gondoltam bemutatom tervezői útját, hogy honnan indult, és hová fejlődött az évek alatt.
Az első próbálkozása a 2009-es tavaszi nyári szezonban egy 10 darabból álló kollekció, melyre a letisztult színek és klasszikus formák voltak jellemzőek. Nekem egyébként a legendás Audrey Hepburn film a Breakfast at Tiffany's kis fekete ruhájára emlékeztetnek a ruhák.

2009 - Spring/Summer











A 2009-es őszi-téli kollekció stílusban nagyon hasonló az elsőhöz, a fekete és fehér mellett megjelennek a piros, lila és a szürke színek, és az estélyiruha.

2009- Fall/Winter
























A 2010-es év kollekciói voltak az elsők, melyeknél valami egyediség is megtalálható volt, de a letisztult vonalvezetés és a 2-3 alapszín megmaradt. Nekem ez a két kollekció a kedvencem.

2010- Spring/Summer


























2010 Fall/Winter


























A 2011-es tavaszi-nyári kollekcióban hasonlóan az elsőhöz a klasszikus formák, és színben is az egyszerűség jellemzi, ebben az uralkodó színek a halványabb pasztel színek. Míg a 2011-es őszi-téli szezonban már megjelennek az erősebb és élénkebb színek, mint a piros, sárga és bordó.

2011- Spring/Summer



























2011 - Fall/Winter























És végül a legújabb, most szeptemberben a New York Fashion Week-en bemutatott 2012-es tavaszi-nyári kollekció. Ahhoz képest, hogy tavaszi szezon elég sötétek a színek. A kifutón pedig két ruhában fel is tűnt a magyar modell, Rajzák Kinga is.


2012- Spring/Summer






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése