2011. július 25., hétfő

Elvarázsolt piknik...

Berki Eszti szegedi divattervezőről már írtam korábban, elolvashatjátok itt. Említettem, hogy egy nyári kollekcióval készült épp akkoriban. Dusha Iringó tervezővel találták ki a bemutató alapjául szolgáló Elvarászolt piknik címet, és ehhez alkották meg a két különálló kollekciót.
Eszti  kollekciójának ruháit megpillantva elsőre a romantika jut az eszembe, és mintha egy kis időutazást tennénk a múltba.
"Kedves, egymással variálható és hordható darabokból álló kollekció volt a célom, az idei nyári színtrendnek megfelelően. Arra törekedtem, hogy a darabok egyaránt hordhatóak legyenek a fiataloknak és fiatal felnőtteknek is" - árulta el a kollekció születéséről Eszti.
A ruhák anyaga főként csipke, illetve len anyagok, főleg zöld és a rózsaszín árnyalataiban, illetve a virágos textilek egyaránt előfordulnak. Ami nekem még nagyon tetszik, hogy Eszti egyedi fürdőruhákat is készített a kollekcióhoz. Nekem is csinált egy gyönyörű rózsaszín fodros bikinit, úgyhogy megvan életem első tervezői fürdőruha darabja. :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése