2012. május 19., szombat

Fashion stills

Nemrég kezembe került egy régebbi Marie Claire, amiben a Fashion Stills kiállításról olvastam, és nagyon elszomorodtam, hogy lemaradtam róla. Ezért el is határoztam, hogy kicsit utánajárok, hogy miről is maradtam le. Először 2010-ben Párizsban mutatták be. Négy fotós Derek Hudson, Francoise Huguier, Jean Marie Perier és Gérard Uferas munkáit mutatja be a kiállítás. Ők nem átlagos divatfotósok, általuk a divat kulisszái mögé nyerhetünk betekintést, divatbemutatók előkészületei, fotózások vagy amikor a mesterek alkottak, épp egy kreáción dolgozva. Főként a 90-es évek divatvilágát mutatja be a Fashion Stills, amikor még olyan nagy nevek alkottak, mint Christian Lacroix vagy az egyik nagy kedvencem Yves Saint Laurent. Általa a legnagyobb francia divatházak színfalai mögé leshetünk be, mint a Dior, Chanel, Givenchy. Egy csodálatos korszak csodálatos fotói.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése