2011. november 30., szerda

Csokis arcápolás

Több blogon olvastam már a Zamian gold cacao mask-ról és úgy döntöttem, ezt nekem is ki kell próbálni, annyi jót hallottam róla mostanában. Az arcpakolás kakaót és aranyat is tartalmaz, mindkettőnek nagyon sok jótékony hatása van a bőrre. Az arany lassítja a bőr öregedését, a kakaó is kitűnő hidratáló, tele antioxidánssal a bőr öregedése és a ráncok ellen. Emellett a maszk rengeteg pozitív hatásáról olvastam, a pattanásos vagy a száraz bőrrel és mindenféle problémás arccal csodákat tesz.
Meg is rendeltem, és mellé még két arctisztító szappant, a kakaóssal a pakolás előtt ajánlott arcot mosni, még a kaméliással a pakolás lemosása után. A kaméliának a távol-keleten már évszázados hagyományai vannak a szépségápolásban. Olyan hihetetlenül puhává tette a bőröm már egy használat után a kaméliás szappan, mint még előtte semmi más. Azóta csak ezt használom a reggeli és esti arctisztításokhoz.
 
A kakaós arcmaszk és a kakaós és kaméliás szappan


Az utóbbi időben az arctisztításhoz inkább természetes alapanyagú szappanokat használok, mint mindenféle lemosó termékeket, és nekem nagyon beváltak. Előtte tengeri iszapból készült szappant használtam, aminek ugyancsak rengeteg csodás hatása van. Feszesíti, hidratálja, élénkíti a bőrt és rendkívül jó a mélytisztító hatása. 
Az arcpakolás a fáradt, nyúzott bőrt kisimulttá és extra puhává varázsolja. A maszk és a szappanok összetevői segítenek lelassítani a bőröregedést, emiatt is választottam ezeket a termékeket, mivel hiába nézek ki fiatalabbnak, mint a valós korom (27...) de úgy gondoltam itt az ideje, hogy ez így is maradjon, de ránctalanító és mindenféle bőrfiatalító krémeket nem akartam használni.  
Összességében nagyon elégedett vagyok az arcpakolással, bár még csak egy hete használom, de ajánlani tudom mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése