2011. május 4., szerda

Budapest Essential Looks - alternatív hajshow

A múlt heti Budapest Essential Looks rendezvényen a fodrász szakmai bemutatón volt néhány nagyon érdekes... Nem tudom, hogy mik is voltak, mert ezeket sem frizurának, sem hajnak nem igazán nevezném... Látványosnak látványos, bár néha inkább ijesztőre sikeredtek ezek a művek. Elvileg ezek hajépítések akarnak lenni. Elég jól benne vagyok a fodrász világban, évekig fodrászmodell voltam a magyar országos fodrász bajnokságokon, sok bemutatón részt vettem. A versenyeken több kategória van, de egyiknél sem az a lényeg, hogy rengeteg műhajat felpakoljunk toronyként a modell fejére, és attól majd mindenkinek leesik az álla, hanem úgy beleépíteni a frizurába a póthajat, hogy ne lehessen észrevenni, hogy az nem a saját haja. A Budapest Essential Looks másik programja a Kill Routine verseny egyik fodrásza, Gergely László a barátom, így egy kicsit beleláthattam az előkészületekbe. A fodrászok és divattervezők együtt alkottak, és a legtöbb tervező azt kérte a fodrásztól, hogy nem nagyon szeretne hajépítést. Ezt nem is csodálom, ha olyan "frizurákra" gondoltak, mint amilyenekről lentebb képeket is láthattok majd.
Akkor jöjjenek amikről beszéltem, és döntse el mindenki, hogy neki tetszenek e!

















 ...És most jön a szenzáció!!!
Egyébként minden elismerésem ennek a fiú modellnek, ebben a cipőben férfi létére így végigmenni a kifutón, és olyan testtartással, pózokkal lejtett végig, hogy azt még egy lány is megirigyelhetné...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése