2011. február 16., szerda

Glamour Women of the Year 2011 - A legjobb modell kategória

Nemsokára kiderül, hogy ki lesz a 2011-es év modellje, divattervezője, színésznője, műsorvezetőnője, ki a legszebb hajú sztár, és egy kis kedveskedés a nők részére, hogy helyesebbnél helyesebb férfiak közül is megválaszthatják, ki a legsármosabb. Minden kategória jelöltjét az olvasók javasolhatták. 
Március 17-én rendezi meg a Glamour magazin a nagysikerű Women of the Year díjátadó gálát, már harmadik alkalommal. Idén egyedülálló módón mindenki az első sorból nézheti majd élőben a glamouronline oldalán. http://www.glamouronline.hu
A modellek közül szinte mindegyikőjük nemzetközileg elismert. Mihalik Enikő az első számú magyar topmodellünk, igazi hungarikum, a models.com listája szerint a 11. helyen áll jelenleg. 2009-ben ő nyerte el a Women of the Year év modellje címet. Enikőről olvashattok egy korábbi bejegyzésemben. 

Az újabb nagy reménység a 17 éves Palvin Barbara, akinek modellkarrierje már 13 éves korában elkezdődött. Az elmúlt egy évben a divatvilág egyik legismertebb arcává vált, a legnagyobb topmodellek listáján ő is szerepel, jelenleg a 48. helyen áll a models.com szerint. A legnevesebb magazinok editorial anyagaiban szerepel, mint a Vogue, Harper’s Bazaar, Numéro, W magazine és a Teen Vogue. A Chanel Le Blanc termékcsalád kampányának arca, és ő lesz a C&A Stella McCartney kollekciójának is a modellje. 

A másik modell jelölt, Srej Zsófi, pedig a kifutók királynője, a 2011-es tavaszi – nyári szezon divathetein 31 bemutatón szerepelt. Olyan show-kon vett részt, mint a Jill Stuart, Marc by Marc Jacobs, a 3.1 Phillip Lim, Chanel, Sonia Rykiel, Alexander McQueen, Christian Dior.

Mindhárom lány elmondhatja magáról, hogy ők az első és egyetlen magyar címlaplánya a hazai Glamour magazinnak.
A mindössze 15 éves Axente Vanessa, már 14 évesen a Chanel 2009-2010-es őszi-téli bemutatóján lépdelt Japánban. A 2011-es szingapúri februári Harper’s Bazaar címlaplánya volt. Az ázsiai divatvilágot már meghódította, és amint betölti a 16. életévét, több lehetősége lesz, kinyílnak előtte a kapuk Milánóba és Párizsba is, ahol ez az életkor a kritérium, hogy valaki modellkedhessen.  

Fórizs Adina a 2010-es őszi – téli szezonban a Paul Smith kampányának arca. Szerepelt már a Prada és DKNY kampányaiban is. A mostani márciusi Glamour divatanyagában is szerepel, ő mutatja be a szezon kulcsdarabjait. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése